• ACMEWEB

VENDRE A INSTAGRAM


Des de fa uns mesos, Instagram permet etiquetar productes a les fotografies i que d'aquesta manera enllacin directament amb la pàgina on es poden comprar. Com pots pensar, aquesta funcionalitat és molt útil per a empreses i negocis, ja que poden utilitzar aquesta Xarxa Social com a canal de venda i augmentar d'aquesta manera els seus ingressos.

D'aquesta possibilitat, no se n'ha fet gaire publicitat, i en conseqüència no és gaire coneguda per la majoria d'usuaris, que encara es pregunten com poden afegir aquestes etiquetes a les seves publicacions.

Així doncs, intentarem explicar-te com pots fer aquesta operació.

Aquesta funció només està disponible per als comptes corporatius (compte d'empresa) aprovades a Argentina, Belize, Bèlgica, Bulgària, Xipre, Croàcia, Dinamarca, Equador, Eslovènia, Finlàndia, Grècia, Hongria, Irlanda, Letònia, Lituània, Luxemburg, Malta, Mèxic, Noruega, Nova Zelanda, Països Baixos, Panamà, Perú , Polònia, Portugal, Puerto Rico, República Txeca, República Dominicana, Romania, Sud Àfrica, Suècia, Suïssa, Uruguai, Estats Units, Regne Unit, Austràlia, Canadà, França, Alemanya, Itàlia, Espanya i Brasil. Per tant, si encara gestiones el teu negoci, marca o empresa des d'un perfil particular, no podràs accedir a aquesta opció, a no ser que realitzis la corresponent migració.

Si el teu compte es troba inscrit en un dels països anomenats anteriorment, haurà de ser aprovat per a vendre productes físics, i en conseqüència ha de complir les Polítiques de Comerç d'Instagram.

El teu perfil d'empresa ha d'estar connectat a un catàleg de Facebook. Pots crear i administrar un catàleg en l'administrador comercial, mitjançant les plataformes Shopify o BigCommerce, o si ho prefereixes directament des de la pàgina de Facebook de l'empresa.

Un cop realitzat tot això, el teu compte serà revisat i en uns dies rebràs la notificació a Instagram que et permetrà activar la funció d'etiquetat de productes.

Pots etiquetar productes tant a les publicacions noves com a les ja existents. És possible etiquetar fins a cinc productes, en cas de publicacions amb una sola imatge, o fins a 20 productes, si la publicació conté diverses imatges.

L'acció d'etiquetar és igual que la utilitzada per a etiquetar persones en una publicació, fas clic a sobre de la publicació i t'apareix l'opció.

Les publicacions amb objectes que es poden comprar, les persones poden obtenir informació dels productes tocant a l'etiqueta, veuran una imatge del producte, una descripció, el preu i un enllaç que derivarà directament al teu lloc web, on podran comprar el producte.

Si vols vendre els teus productes a Instagram, i encara no utilitzes aquesta opció, esperem que la informació aportada et sigui d'utilitat.

No us canseu...

#instagram #ecommerce #vendes #monetització

AcmeWeb - deixem empremta

© 2020 Acme Web. Catalunya.