• acmeweb.cat

COM SORPRENDRE A GOOGLE AMB UN TÍTOL SEO

Les META Etiquetes són fragments de text que descriuen el contingut de la pàgina. Encara que són invisibles en la mateixa pàgina, apareixen en el codi de la pàgina i estan disponibles per als motors de cerca, indicant-los com mostrar les teves pàgines en els resultats de cerca.

En els resultats de cerca, la informació de la plana web es compon de dues parts: la META Etiqueta del títol de la plana i la META Etiqueta de la descripció de la plana. El fet d'agregar META Etiquetes et permet triar un títol i una descripció únics per a cada pàgina del teu lloc en els resultats de cerca, que apareix quan algú introdueix una consulta en un motor de cerca. Aquestes META Etiquetes, ajuden els potencials visitants del lloc a entendre de què tracta la plana web en funció de la informació que es mostra en els resultats de cerca.


Títols de les pàgines


Un títol clar ajuda als possibles visitants del lloc a decidir si visita el teu lloc o no. El títol de la teva pàgina ha de ser clar i concís, enfocant-se en les paraules clau de la teva pàgina.


Consells per a escriure títols de pàgines efectius per al SEO del teu lloc.

  • Cada títol de pàgina ha de ser únic, amb informació concisa sobre el concepte de la teva pàgina.

  • Inclou una paraula clau per a aquesta pàgina del teu lloc.

  • Afegeix el nom del teu negoci o nom del lloc.

  • Inclou la ubicació del teu negoci en el títol de la teva pàgina principal; això ajudarà a Google a mostrar el teu lloc als cercadors de la teva àrea.

  • La longitud del títol de la pàgina ha de ser de 50 a 70 caràcters.

  • Usa aquest símbol '|' per a distingir diferents parts del seu títol.


Si ets l'amo d'un negoci local, et recomanem el següent format:  Paraula clau | Ubicació | Nom del negoci Si no tens un negoci, usa el següent format: Paraula clau | Nom  Descripcions de la Pàgina La descripció de la teva pàgina apareix per sota del títol i l'enllaç al lloc en els resultats de cerca. No és visible en la pàgina del teu lloc. La descripció li dóna als potencials visitants un resum sobre la teva pàgina. És una oportunitat per a publicitar les pàgines del teu lloc i permetre als teus visitants entendre de què es tracten les teves pàgines, abans que accedeixin a elles. Com amb els títols de les pàgines, és important que la descripció de cada pàgina sigui única.


Consells per a escriure descripcions SEO efectives.

  • La teva descripció haurà de tenir entre 50 i 320 caràcters, incloent-hi espais ( Google talla la descripció quan arriba a 320 caràcters).

  • Incorpora paraules clau i frases de cerca que siguin rellevants per al contingut de la teva pàgina.


Si les teves META Etiquetes són considerades febles o incompletes, Google triarà el següent contingut rellevant de la pàgina i el mostrarà.  No t'oblidis de publicar després de realitzar qualsevol canvi al contingut del teu lloc.


Tingues present que publicar el teu lloc no actualitza automàticament la informació en els resultats de cerca, ja que els motors de cerca necessiten temps per a rastrejar i actualitzar la informació del teu lloc.


Per a accelerar aquest procés recomanem el següent:

  • Verificar el teu lloc amb Google Search Console.

  • Enviar el teu sitemap directament a Google cada vegada que publiquis nous canvis al teu lloc.


Font: SEO WIX



#SEO #web #pàginaweb #dissenyweb #posicionament #google

AcmeWeb - deixem empremta

© 2020 Acme Web. Catalunya.