• acmeweb.cat

COMPARTIR LA TEVA PÀGINA WEB A FACEBOOK

Sigui quin sigui l'objectiu principal del teu negoci, per a dur-lo a terme primer has de donar-te a conèixer, i per a això és necessari tenir presència en línia. En aquest sentit Facebook és realment el millor lloc per a veure i deixar-se veure. Compartir l'enllaç de la teva pàgina web a la Xarxa Social més gran del món, no només t'ajudarà a augmentar el trànsit sinó a arribar a un públic molt més ampli i variat.

  • Publica el teu enllaç en el teu mur

El primer que has de fer si tens una petita empresa, és crear una pàgina de negocis a Facebook. Això et servirà per a augmentar l'exposició i aconseguir nous clients potencials. Una vegada que tinguis la pàgina del teu negoci llesta, és hora de publicar contingut, i quin millor contingut que la teva pàgina web. Per a això, escriu una publicació des de la pàgina d'inici del teu perfil. Còpia i enganxa el teu URL en el requadre de publicació i espera al fet que aparegui la imatge prèvia i el títol en la pantalla. Només després, podràs eliminar l'enllaç per a tenir una publicació més neta i atractiva. En el seu lloc, afegeix algunes línies de text descriptiu, això també es coneix com a 'títol'. El seu propòsit és explicar breument per què comparteixes aquest enllaç i animar als teus seguidors a fer clic.


  • Afegeix el teu enllaç al teu perfil.

Si desitges que els visitants de la teva pàgina de Facebook puguin accedir fàcilment a la teva pàgina web des d'aquí mateix, pots incloure un enllaç permanent en el teu perfil. Per a fer-ho, dirigeix-te a la pestanya 'Informació' des del menú lateral esquerre, selecciona 'Informació de contacte' i ingressa el teu URL. En sentit invers, pots enllaçar la teva pàgina web a la pàgina de Facebook del teu negoci, agregant una barra social al teu web. Això permetrà una connexió bidireccional entre totes dues plataformes.


  • Publica el teu enllaç en grups rellevants.

Per a aquesta pràctica, necessitaràs un perfil personal de Facebook i no una pàgina de negocis. La publicació en grups està dirigida a usuaris particulars, no a empreses. Per tant, aquest compte ha d'associar-se amb algú que treballi en la teva empresa, ja siguis tu mateix (com a propietari del negoci), el dissenyador web, l'expert en xarxes socials o qualsevol altra persona relacionada amb el teu negoci. Aquest mètode val la pena si vols dirigir-te a un grup específic de persones i no a un grup més general com amb els dos mètodes anteriors. Has de publicar en grups de Facebook que coincideixin amb els interessos del teu públic objectiu, ja que així optimitzaràs les teves publicacions i arribaràs a l'audiència correcta de manera més efectiva. En cas contrari, corres el risc de ser considerat correu brossa i perdre tota credibilitat.



#facebook #fanpage #web #xarxessocials #pàginaweb #socialmedia #màrquetingdigital

AcmeWeb - deixem empremta

© 2020 Acme Web. Catalunya.