• AcmeWeb.cat

IG STORIES VS INSTAGRAM POSTS

Vivim en un moment on pràcticament tot és efímer i Instagram no és una excepció. Aquesta xarxa social, tot i no ser la que té el número més gran d'usuaris, si que és una de les que ha marcat la pauta en els darrers anys, i per mantenir-te en el top-5 d'aquest sector has d'evolucionar constantment.


Les novetats pràcticament es conten per setmanes, per no dir per dies, canvis en l'algoritme, possibilitat d'afegir música a les Stories, ocultació dels "m'agrada", nous stickers per les Insta Stories, aparició d'Igtv i Reels, i un llarg etc.


Com pots veure la llista de canvis i novetats que ha patit aquesta xarxa social en els dos últims anys és molt extensa, i això pot provocar confusions entre moltes usuàries i especialment en aquelles persones que gestionen perfils de marca o negoci, ja que no acaben de tenir clar si focalitzar els seus esforços en les Insta Stories, al Feed d'Instagram, a Igtv o al Reels.


Aquesta és la raó per la que veiem convenient explicar els beneficis de les IG STORIES i dels INSTAGRAM POSTS, per determinar quina és la millor estratègia per a focalitzar-se com a negoci.


IG STORIES VS INSTAGRAM POSTS EN QUINES T'HAS DE CENTRAR COM A MARCA O NEGOCI.


IG STORIES, per què hauries d'utilitzar-les.


Les IG Stories duren 24 hores abans de desaparèixer, (tot i que les pots arxivar o deasar-les com a Stories destacades per així conservar-les durant més temps). Aquesta característica t'ofereix l'oportunitat de poder experimentar de manera continuada amb diferents formats i tipus de continguts, per tant ens pot servir com a font d'informació per veure quin d'aquests formats i continguts utilitzats atrau més a la nostra audiència.


Tens la possibilitat de fer servir els Stickers. Aquest stickers o adhesius et permeten obtenir informació de la teva audiència per conèixer-la millor. Val la pena destacar els Stickers que et brinden l'oportunitat de fer preguntes directe la teva audiència. Aquesta és una molt bona pràctica per a millorar el compromís i la paricipació amb les teves Stories.



Les històries poden ser una molt bona eina per a les vendes. Especialment una vegada que aconsegueixes la fita dels 10,000 seguidors i desbloqueges la funció de lliscar cap amunt (insertar vincles). Pot usar 1 o més històries per a presentar un producte i els seus beneficis i redirigir a l'usuari a la pàgina del producte amb l'acció de lliscar cap amunt.




INSTAGRAM POSTS, per què hauries d'utilitzar-los.


El contingut és el rei. El contingut que vas creant, si no l'elimines o l'arxives, sempre estarà present en el teu feed. Aquesta característica ens facilita la tasca alhora de millorar el nostre abast a més llarg termini.


Faciliten el creixement de la teva comunitat. El teu feed és al mateix temps el teu port foli. Les usuàries quan arriben al teu perfil el primer que veuen és el teu feed i en la majoria d'ocasions és el que els fa decidir si et segueixen o no.



Contingut més focalitzat en la teva marca o servei. El contingut que publiques al teu feed ja és un contingut que saps que funciona, dona bons resultats i aporta valor a la teva audiència.


CONCLUSIONS.


IG STORIES:


Per interaccionar i contactar amb la teva audiència.

Per ensenyar diàriament el que fas, també els "com es fa", darrera la càmera, explicar novetats o promocionar productes, etc.

Per recopilar informació i material sobre la teva audiència.


INSTAGRAM POSTS:


Per fer créixer la teva marca i donar a conèixer el que fas.

Per atraure potencials clients de manera orgànica.

Per millorar i posicionar el teu negoci o marca com a referent en el teu sector



Bonus.


Segueix publicant Instagram Posts al teu feed, però recorda prioritzar la qualitat respecte de la quantitat. I recorda, NO desaprofitis l'oportunitat que et brinden les IG Stories.


#igstories #instagrampost #feedinstagram #stickers #instastories #instagram #storiesvsposts #xarxessocials #communitymanager

AcmeWeb - deixem empremta

© 2020 Acme Web. Catalunya.