• acmeweb.cat

TIPUS DE CONTINGUT PER XARXA SOCIAL



Facebook no té una funcionalitat dominant. Moltes persones acudeixen a aquesta plataforma per a satisfer una gran varietat de necessitats, pot ser visitar un nou restaurant, o buscar un apartament, buscar assessorament en un grup, publicar fotos de les seves vacances recents, actualitzar l'estat amorós, enviar missatges privats a un vell amic o navegar durant hores veient vídeos sense pensar en res més.




Les publicacions i històries d'Instagram són el tipus de contingut més utilitzades entre els usuaris. No obstant això, cadascun d'aquests s'adapta a diferents objectius de màrqueting, des dels CTA fins a la promoció de productes i molt més.









Els usuaris interactuen entre si normalment a través d'un canal de comunicació principal conegut com a "tuits". De fet, gairebé 500 milions de tuits s'envien diàriament a tot el món.









És un vincle entre la publicació dels teus propis articles i la publicació d'una actualització en LinkedIn. Els articles individuals solen estar en forma de contingut breu (5 a 6 paràgrafs), mentre que les actualitzacions d'estat són similars a altres formes de publicació esmentades en plataformes anteriors, ja que poden incloure text, fotos, vídeos i enllaços. Les actualitzacions d'estat són més rellevants per al teu negoci, però depenen del contingut que desitges compartir.



#xarxessocials #mkt #mktdigital #marketing #communitymanager #facebook #instagram #twitter #linkedin

AcmeWeb - deixem empremta

© 2020 Acme Web. Catalunya.