• ACMEWEB

Xarxes socials, què fem?


Hola novament a tots. Seguint amb el fil de l'anterior entrada al blog, en la que vam tractar la figura del "Community manager", aprofitarem aquest post per a parlar de les xarxes socials. Intentarem tractar la temàtica des del punt de vista professional, ja que en l'àmbit personal més o menys tots tenim clar si volem utilitzar o no les xarxes socials, a quines volem estar presents i quins avantatges i desavantatges ens originen.

El tema es comença a complicar quan hem de decidir si val la pena o no obrir un o diversos perfils del nostre negoci o activitat a les xarxes socials. El primer que ens hem de plantejar són una sèrie de preguntes com ara:

Per a nosaltres estar molt clar, si no fas una web perquè no tens clar com fer-la, o contractes altres serveis perquè s'escapen del teu domini i àmbit d'actuació, perquè obres un o diversos perfils del teu negoci a les xarxes socials si potser no les domines o coneixes prou?

És evident que moltes xarxes socials ofereixen moltes facilitats per a obrir perfils d'empresa, però s'ha d'anar amb compte, ja que això pot ser contraproduent, una arma de doble fil, ja que les xarxes socials són relativament fàcils d'utilitzar però no de gestionar.

Diem que poden ser una arma de doble fil, perquè en un món globalitzat com el que vivim, el fet de compartir diàriament vídeos, fotografies, documentació o d'altres, està normalitzat, és més, hi ha més de 4.02 mil milions d'usuaris àvids de consumir aquesta informació; però si aquests usuaris es troben un perfil desert, sense publicacions o publicacions mal escrites amb una ortografia pèssima i de gust dubtós, això generarà una caiguda de reputació "online" de la nostra marca de manera inevitable.

Hem de tenir molt present que les xarxes socials són el nostre aparador digital al món, i en la majoria de situacions la primera impressió és la que compta, per tant, arribats a aquest punt, ens preguntem que és millor, oferir una imatge equivocada del nostre negoci per no gestionar les xarxes correctament o no tenir-hi presència?

Així doncs un cop fet aquesta anàlisi, des d'AcmeWeb arribem a la conclusió, que tenir un o diversos perfils a les xarxes socials, si estan ben gestionats, aporten un tret diferencial respecte a la competència, ja que en un món on hi ha de tot per tot arreu, el que aconsegueix marcar la diferència és el que triomfa.

Arribats a aquest punt si encara no teniu clar que fer, us deixem unes estadístiques de com es troba avui dia l'àmbit de les xarxes socials.

El 42 % de la població mundial són usuaris actius de les xarxes socials.

El 39% de la població mundial ho fa des de el terminal mòbil.

Per part nostre poc més hi ha per afegir, el creixement del comerç electrònic, de l'ús d'Internet i de les xarxes socials, és imparable; i és molt important que no perdeu aquest tren, no convé quedar-se desfasat, el mercat és agressiu i la competència cada cop està més preparada. Per aquest motiu volem que sapigueu que a AcmeWeb estem preparats per atendre i ajudar-vos en tots els dubtes que tingueu, i si a més a més, podem acabar col.laborant, estem segurs que n'acabareu plenament satisfets i deixareu empremta allà on esteu presents.

Seguirem escrivint pròximament, gràcies per seguir-nos.

Si t'ha agradat l'entrada, comparteix i comenta.

No us canseu...

#communitymanager #internet #màrquetingdigital #instagram #facebook #youtube #linkedin #xarxessocials #g #twitter #pinterest #tumblr #snapchat

0 views

AcmeWeb - deixem empremta

© 2020 Acme Web. Catalunya.