Màrqueting en Xarxes Socials.

March 19, 2019

Màrqueting en Xarxes Socials: Què és i per què és important per al teu negoci?

Segons Statista, durant l'any 2018 el 45% de la població mundial va utilitzar de manera activa les Xarxes Solials, és a dir 3,484 milions d'usuaris actius. Això és pràcticament la meitat de la població mundial! 

 

 

Et preguntaràs quina afectació té en el teu negoci aquesta quantitat de gent addicta al món digital. Bé, tenint en compte la xifra astronòmica que reflecteixen els estudis, és important que tu i el teu negoci arribeu a ells. Si crear una pàgina web és una part crucial de l'èxit en línia, és igual d'important saber com usar les Xarxes Socials per a promoure encara més el teu negoci. De Facebook a LinkedIn, passant per Twitter, Instagram i moltes més, són Xarxes Socials que et serviran per incloure informació dels teus serveis, promocions i productes per als usuaris d'aquestes plataformes.

Què és el màrqueting en Xarxes Socials?


El "màrqueting de xarxes socials" és el procés de crear i compartir contingut, de manera precisa per a cada plataforma social, amb uns objectius específics preestablerts. Aquests objectius poden anar des de guanyar més exposició a través d'accions tals com, "m'agrada" i "compartir" fins a augmentar la quantitat de trànsit a la teva pàgina web. També és una excel·lent manera de mantenir la conversa activa sobre el teu negoci, o de brindar un suport de qualitat als teus clients.

 

Per què són rellevants les Xarxes Socials per al teu negoci?


Avui dia, les empreses, petits negocis, associacions i partits polítics necessiten estar presents i actives en l'espai de les xarxes socials per a demostrar que existeixen en el món en línia. A més d'existir en el món digital, hi ha innombrables beneficis per a aprofitar al màxim aquest univers virtual. Les Xarxes Xocials no només prosperen de les comunitats, sinó que també et permeten implementar una estratègia de màrqueting flexible i personalitzar el teu perfil perquè s'ajusti a la imatge de la teva marca. A més, pots promocionar la teva marca directament a clients potencials específics a un cost molt baix, ( si tries promocionar contingut), o sense cost per a la teva empresa si la teva opció és el creixement orgànic.

 

Si decideixes promocionar contingut a les Xarxes Socials, no et perdis aquest enllaç.

Un altre gran avantatge de les xarxes socials és que la teva empresa pot ser exposada a diferents tipus de públic. Dit això, per a arribar a una gran varietat de grups d'edat, personalitats i ubicacions geogràfiques, has de començar amb les xarxes socials més populars i amb la quantitat més gran d'usuaris: Facebook, Instagram, Twitter, i LinkedIn. A partir d'aquí, pots concentrar-te en les plataformes que millor satisfan les necessitats de la teva audiència i del teu negoci, per a no malgastar els teus recursos. Com hem apuntat en diverses ocasions, en general les xarxes socials són una eina molt beneficiosa en qualsevol pla de màrqueting. 

 

Interessat en saber més sobre Xarxes Socials, doncs fes clica aquí.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

Què és l'efecte "parallax"?

November 13, 2019

1/10
Please reload

Recent Posts
Please reload

Archive